Պլաստիկների հավաքագրում Երևանի Մետրոպոլիտենի օգնությամբ

Բնապահպանություն

05-09-2019

ԳԼ

Գ. ԼԱՎՉՅԱՆ

Առաջարկներ՝ 1

Քվեարկողներ

Առաջարկ

Առաջարկում եմ տեղադրվեն պլաստիկի դիմաց ժետոն տվող հավաքագրման տեղեր մետրոպոլիտենի կայարանում: Այն թույլ կտա տվյալ պլաստիկները վերամշակման ուղարկել և դրա դիմաց ստացված գումարը ուղղել մետրոպոլիտենի բարեկարգմանը: Կից կներկայացնեմ մի քանի հղում թե ինչպես է այդ իրականացվում արտերկրում: Երևի տեղյակ եք, որ Հայաստանում ևս ստեղծել են պլաստիկի հավաքագրման հատուկ սարքեր, որը կարող եք ընդգրկել ծրագրի մեջ:

Լուծում

Կխնդրեմ անպայման նայեք կից ներկայացված հղումը, որում մանրամասն ներկայացված է, թե ինչպես է աշխատում այս ծրագիրը:

Սրա մասին ևս չեմ կարծում որ տեղյակ չեք, բայց շատ հետաքրքիր ու նոր ծրագիր կլինի Երևանի համար:

Քվեարկության արդյունքում ձևավորվում է թոփ առաջարկների ցանկը:

Ձեր կարծիք չափազանց կարևոր է

Մուտք գործեք հարթակ քննարկումներին մասնակցելու և քվեարկելու համար:
ԲՄ
ԲԱԳՐԱՏ ՄՈՎՍԵՍՅԱՆ

11-10-2019 19:24:13

Ընդունելի բնապահպանական առաջարկ, որը կբերի աղբի որոշակի նվազմանը

ԷԳ
ԷՄԻԼ ԳԱԼՍՏՅԱՆ

10-26-2019 09:48:03

Ստեղծելով ընդունման կետ եւ միաժամանակ դավարս ընկերության մեքենաները օգտագործելով կունանաք տպավորիչ արդյունքներ «դավարսը իրականացնում է կոշտ աղբի հավաքում եւ տեղափոխում»

ԼՀ
ԼԻԼԻԹ ՀԱԿՈԲՅԱՆ

09-26-2019 17:22:54

Շատ լավ առաջարկ է

Հարթակի հիմնական պայմանները

Առաջարկները պետք է լինեն՝

  • հանրօգուտ գաղափարներ և ոչ թե անձնական շահ հետապնդող,
  • ամբողջական և չպահանջեն շարունակական ծախսեր, քան պահպանման ծախսերն են,
  • ներկայացված կիրթ և գրագետ հայերենով,
  • այլ անձանց իրավունքները չոտնահարող,
  • իրականանալի և իրագործելի:

Յուրաքանչյուր առաջարկի իրականացման բյուջեն չպետք է գերազանցի 30 000 000 (երեսուն միլիոն) ՀՀ դրամը: 

Ամբողջական տեղեկությանը ծանոթացե՛ք Հարթակի պայմաններ բաժնում:

Այլ առաջարկներ

no image
#MyYerevan

02-10-2019

ԱՆԻ ԲԱԲԱՅԱՆ

Մշակել և գործարկել MyYerevan App. բջջային հավելվածը: Բջջային հավելվածի միջոցով քաղաքապետարանը միշտ հետադարձ կապի  մեջ կլինի քաղաքացիների հետ, ավելի լավ հասկանալով նրանց կարիքները և ավելի թափանցիկ և արդյունավետ ներկայացնելով մատուցվող ծառայությունները:

MyYerevan App միջոցով քաղաքապետարանը կարող է real time ռեժիմում տեղեկացնել Երևանցիներին խցանումների, փակ փողոցների, կոմունալ ծառայությունների մատուցման խափանումների, ճանապարհային և այլ պատահարների մասին, ինչպես նաև կազմակերպվող քաղաքային և ժամանցային նշանակության միջոցառումների մասին և Երևանցիների հանրային կյանքին վերաբերվող ցանկացած այլ իրադարձությունների մասին (urgent, news and notifications):

MyYerevan App միջոցով քաղաքապետարանը կարող է կազմակերպել քվեարկություններ (polls) Երևանցիներին վերաբերող այս կամ այն հարցի շուրջ (այդ թվում համայքնային նշանակության հարցերի վերաբերյալ), որոնց արդյունքները կարող են հիմք հանդիսանալ քաղաքապետարանի կողմից կատարվելիք գործողությունների և ընդունվող որոշումների, ինպես նաև անցկացնել հարցումներ, ուղարկել քաղաքացիներին հարցաթերթիկներ Երևանցիների տեսակետները և մոտեցումները պարզելու համար:

MyYerevan App միջոցով քաղաքապետարանը կարող է մոնիտորինգ անել ինչ է կատարվում քաղաքում, խթանելով որպեսզի քաղաքացիները լինեն ավելի ակտիվ, բջջային հավելվածի տարբեր բաժինների միջոցով  տեղեկացնելով քաղաքապետարանին ինչպես պատահարների, խափանումների, առաջացած խնդիրների մասին այնպես էլ քաղաքապետարանի և համայքապետարանների կողմից խնդիրների լուծմանը  գնահատման և արձագանքման միջոցով:

Բջջային հավելվածին կարող են միանալ հանրային նշանակության ծառայություններ մատուցող ընկերությունները (կոմունալ, տրասպորտային, ժամանցային, կոմերցիոն, բժշկական), որտեղ նրանք կարող են գտնել իրենց target audience.

Տեսնել բոլորը