Հետիոտնային ցանկապատներ ավելացնել

Շինարարություն

13-08-2019

Գ. ՍԱՆԴԱԼՋՅԱՆ

Առաջարկներ՝ 6

Քվեարկողներ

Առաջարկ

Առաջարկում եմ լուծել տարիներ շարունակ գոյություն ունեցող խնդիր, որը անմիջականորեն վերաբերում է Երևանի բոլոր քաղաքացիներին. բոլորս ամեն պահի ականատես ենք լինում փողոցը սխալ տեղերով անցնող հետիոտներին և ինչու չէ շատ հաճախ ինքներս ենք խախտում անվտանգության օրենքները՝ փողոցը սխալ տեղով հատելով, ստեղծում ենք վթարային իրավիճակներ և որոշ դեպքերում դրանք շատ ցավալի ավարտ են ունենում: Բայց այնուամենայնիվ պետք է տարանջատել փողոց - մայթ հասկացությունները: Տեղադրելով հետիոտնային ցանկապատներ, ճանապարհը սխալ տեղերով հատելու դեպքեր չեն լինի:  

Լուծում

Առաջարկում եմ որոշ շատ կարևոր հատվածներում կամ գլխավոր փողոցներում, որտեղով հետիոտները հաճախակի խախտում են երթևեկության օրենքները ու անցնում փողոցները սխալ տեղերով, տեղադրել փողոցները հետիոտնային մայթերից հստակ տարանջատող հետիոտնային ցանկապատներ:

 Սահմանափակող հետիոտնային ցանկապատերը կարգավորում են հետիոտների երթևեկությունը և կանխում են, արգելված մասերում, նրանց ելքը երթևեկելի գոտի, վրաերթերից խուսափելու համար:

 

Կարելի է սկսել 30 միլոն դրամի սահմաններում:

Քվեարկության արդյունքում ձևավորվում է թոփ առաջարկների ցանկը:

Ձեր կարծիք չափազանց կարևոր է

Մուտք գործեք հարթակ քննարկումներին մասնակցելու և քվեարկելու համար:
ԳՐԻԳՈՐ ՍԱՆԴԱԼՋՅԱՆ

08-18-2019 13:15:48

Ավելի շատ դեպքեր են եղել, երբ ցանկապատը պատնեշ է հանդիսացել փրկելով կյանքեր, կամ ուղղակիորեն երեխաներին չթողնելով դուրս գալ փողոց արդեն իսկ կանխել է վտանգը: Այո, որոշ շատ ուժեղ հարվածների դեպքում կտոր կտոր կարող է լինել, բայց թույլ հարվածից կանխում է մեքենայի մայթ դուրս գալը:

Համեմատելով մի քանի վարորդի մայթ բարձրանալն ու ամեն րոպե փողոցը մեջտեղով անցնող հետիոտների ռիսկերը, ինձ թվում է ինքներդ կհասկանաք որն է ավելի ճիշտ: Եվ վերջում, չեմ կարծում, որ բարձիթողի արված մայթերն ու իրարից քանդված բորդյուրներն ավելի գեղեցիկ ու էսթետիկ տեսք ունեն: Ինչևէ, որոշումը Երևանի քաղաքապետարանինն է:

ԳՐԻԳՈՐ ՍԱՆԴԱԼՋՅԱՆ

08-18-2019 13:00:18

Հետիոտնային ցանկապատի իմաստն էլ հենց այն է, որպեսզի տեղ չլինի անցնելու չթույլատրված վայրով այն ուղղորդում է մարդկանց դեպի գետնանցումներ ու դրդում որպեսզի անցումներով անցնեն.

Անվտանգության տեսանկյունից՝ երեխան կարող է ակնթարթորեն վազել՝  ՛՛բորդյուրից՛՛ իջնել ու արդեն փողոցի վրա է, իսկ ցանկապատի լինելու դեպքում ինչպես պետք է հասնի փողոց? Ամբողջ ցանկապատը պետք է շրջանցի: Ձեր տեսանկյունը չեմ հասկանում ուղղակի: Ձեր ասած 200 մետրը ցանկապատի առկայության դեպքում արդեն ստիպված պետք է քայլեն որպեսզի կարանան անցնեն փողոցը, հետո աստիճանաբար գիտակցորեն կանցնեն միայն անցումներով: 

ՎՍ
ՎԱՀԱՆ ՍԱՀԱԿՅԱՆ

08-18-2019 12:51:27

Բացի դրանից հետիոտնային ցանկապատը մեքենայի բախվելուց վերածվում ա բազմաթիվ մանր ու արագ թռնող բեկորների, որոնք մահացու վտանգավոր են (ՌԴ-ում դեպքեր են եղել, երբ բեկորներից մարդ ա մահացել)։ Պլյուս ցանկապատը շատ անհարմար է կայանած մեքենաների վարորդների համար ու նաև նոր ռիսկ է ստեղծում, քանի որ վարորդը իրա մեքենային մոտենալու համար պիտի դուրս գա երթևեկելի մաս ու այնտեղով քայլի։ Ու վերջում հետիոտնային ցանկապատը շատ տգեղ ու ոչ էսթետիկ երևույթ է։

ՎՍ
ՎԱՀԱՆ ՍԱՀԱԿՅԱՆ

08-18-2019 12:34:18

Իրականում հետիոտնային ցանկապատը ամենավատ լուծումներից անվտանգության տեսանկյունից։ Նույն էֆֆեկտն ա ունենում ինչ վերգետնյա ու ստորգետնյա անցումները։ Վարորդների թվում ա, որ ըտեղով մարդ չի անցնելու ու ավելի առխային և արագ են քշում; Իսկ մարդիկ մեկա խախտում են ու անցնում <<չթույլատրված վայրով>>։ Արդյունքում վթարայանությունը մենակ բարձրանում ա։ Խնդիրը նրանում ա, որ փողոցները սխալ են նախագծվում ու դառնում են հետիոտների համար անհարմար։ Մարդիկ չեն ուզում 2-3 հարկ բարձրանալ իջնել կամ 200 մետր ավել քայլել մի հատ փողոց անցնելու համար։ Ընդամենը պետք ա մարդակենտրոն փողոցներ ունենալ։

Հարթակի հիմնական պայմանները

Առաջարկները պետք է լինեն՝

  • հանրօգուտ գաղափարներ և ոչ թե անձնական շահ հետապնդող,
  • ամբողջական և չպահանջեն շարունակական ծախսեր, քան պահպանման ծախսերն են,
  • ներկայացված կիրթ և գրագետ հայերենով,
  • այլ անձանց իրավունքները չոտնահարող,
  • իրականանալի և իրագործելի:

Յուրաքանչյուր առաջարկի իրականացման բյուջեն չպետք է գերազանցի 30 000 000 (երեսուն միլիոն) ՀՀ դրամը: 

Ամբողջական տեղեկությանը ծանոթացե՛ք Հարթակի պայմաններ բաժնում:

Այլ առաջարկներ

no image
Թափոնների կառավարում

29-09-2019

ՄԱՐԻՅԱ ԱՐՍԵՆՅԱՆ

Հարգելի պարոն քաղաքապետ,

Թափոնների կառավարման խնդիրը օրհասական է ամբողջ աշխարհի համար և դրանց հավաքման, տեսակավորման և օգտահանման կազմակերպումը ժամանակակից աշխարհի կարևորագույն մարտահրավերներից է:

Ինչպես ամբողջ աշխարհում, այնպես էլ Հայաստանում և հատկապես Երևանում մենք յուրաքանչյուր օր բախվում ենք այդ խնդրի հետ, որի լուծումը, գտնում եմ, որ պետք է լինի համակարգային և վերջնական, այլապես մեր քաղաքը կթաղվի աղբի մեջ:

Ինչ եմ ես առաջարկում, որպեսզի այս խնդիրը լուծվի նախ Երևանում, այնուհետև նաև ՀՀ մյուս մարզերում: 

Առաջարկ

Առաջարկում եմ Երևանում տեղադրել աղբի տեսակավորման համար նախատեսված աղբանաններ, աղբի հետևյալ տեսակների համար պոլիէթիլենային տարաների/թափոնների համար նախատեսված աբղանաններ, ապակյա տարաների/թափոնների համար նախատեսված աղբամաններ, թղթյա տարաների/թափոնների համար նախատեսված աղբամաններ և այլ թափոնների համար նախատեսված աղբամաններ: Սակայն այստեղ մենք ունենք երկու մեծ խնդիր:

Խնդիր 1. մեր հասարակությանը անհրաժեշտ է կրթեր, որպեսզի վերջիններս գիտակցեն աղբի տեսակավորման անհրաժեշտությունը և սոցիալապես լինեն պատասխանատու նախ իրենք իրենց և ապա նաև ապագա սերունդների համար:

Խնդիր 2. մենք ազգովի ինչ-որ բան անելուց փորձում ենք շահ փնտրել: Այս խնդրի լուծման համար կարող ենք ներդնել գերմանական փորձը. ինչ են անում գերմանացիները, գերմանացիները ունեն տեսակավորված աղբի ընդունման կետեր, որտեղ քաղաքացիները կարող են բերել աղբ (տեսակավորված, այսենք օրինակ պոլիէթիլենային շշեր) և դրա դիմաց ստանան անդորրագիր, որը հնարավոր է կանխիկացնել և ստանալ գումար: Այսինքն Պոլիէթիլենային շշերի ընդունման կետը քաղաքացուց ընդունում է թափոնը, այնուհետև կշռում է այն և դրա հիման վրա քաղաքացում տրամադրում է կտրոն կամ անդորրագիր, որը քաղաքացին կարող է ներկայացնել այսենք օրինակ առևտրային բանկ և դրա դիմաց ստանալ գումար: Հարկ է նաև այստեղ հասկանալ այդ գումարը Երևանի քաղաքապետարանից թե արտաբյուջետային միջոցներից պետք է ստանան քաղաքացիները (ինչու եմ նշել համայնքային բյուջեն, քանի որ չեմ իմանում արդյոք Հայաստանում կան վերամշակող կազմակերպություններ, որոնք հետաքրքրված կլինեն այս նախաձեռնությամբ):

Այսպիսով, քաղաքացիներին ֆինանսապես շահագրգռելով մենք միանշանակ կարող ենք շատ կարճ ժամանակահատվածում մեր քաղաքի աղբը հավաքագրել և տեսակավորել: 

Տեսնել բոլորը