Խելացի անցումներ

Տրանսպորտ

20-09-2019

ԲԳ

Բ. ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

Առաջարկներ՝ 1

Առաջարկ

Երևանի քաղաքային տրասպորտի մեծ քանակի հետ մեկտեղ հետիոտնի անվտանգությունը խիստ կարևոր է։ Հետիոտնային անցումների քանակը բավարար է, բայց ոչ բոլորն են բավարար կերպով տեսանելիորեն ընդգծված, ինչն էլ վթարների առիթ է հանդիսանում։ Ծրագրի նպատակն է հնարավորինս ապահովել հետիոտնի անվտանգությունը։

Լուծում

Հետիոտնային անցումից առաջ՝ երթևեկելի մասում, ճանապարհի մակերևույթի մակարդակի հետ համապատասխան (առանց անհավասարություն առաջացնելու), ռետինե ներդիր է տեղադրվում, որի մեջ կառուցվում է լարվածության չափիչ սարք։ Երբ փոխադրամիջոցը շարժվում է, ռետինե ներդիրը հարված է ստանում, լարվածության չափիչ սարքը նեղանում է և արտադրում է էներգիա, որը պահվում է մարտկոցում և սպառվում մթության մեջ՝ լուսավորելով հետիոտնային անցումը և նշանը։

Բավարար լուսավորության դեպքում պահվող էներգիան կբավարարի անցումը օրվա մութ ժամերին լուսավորելու համար՝ օգտագործելով LED լուսավորություն։ Բացի այդ, չնայած ռետինե ներդիրը անհարթություններ չի առաջացնում ճանապարհի վրա, բայց այն վարորդի տեսանկյունից ընկալվում է որպես խոչընդոտ, որը ստիպում է նրան դանդաղեցնել ընթացքը նախքան հետիոտնի փողոցն անցնելը, ինչը մեկ այլ մակարդակի անվտանգություն է ապահովում հետիոտնի համար։ Ռետինե ներդիրը կարող է լինել ցանկացած գույն, օրինակ՝ դեղին, որպեսզի տեսանելի դարձնի անցումի սահմանները։

Քվեարկության արդյունքում ձևավորվում է թոփ առաջարկների ցանկը:

Ձեր կարծիք չափազանց կարևոր է

Մուտք գործեք հարթակ քննարկումներին մասնակցելու և քվեարկելու համար:
ԱՐԹՈՒՐ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ

11-09-2019 10:26:57

Շատ լավ գաղափար է: 

ՍՉ
ՍՈՍԵ ՉԱԽԱԼՅԱՆ

11-07-2019 19:47:38

Շատ լավ և հատաքրքիր լուծումով  առաջարկ է։ 

ՏՀ
ՏԱԹԵՎԻԿ ՀՈՎԱԿԻՄՅԱՆ

10-10-2019 09:17:35

Հրաշալի միտք!!! Մութ ժամանակ հետիոտներին նկատելը գերլարվածություն է առաջացնում վարորդների շրջանում, հատկապես սև հագուստով մարդկանց պարագայում գրեթե աննկատ են լինում անցումի վրա։ Եվրոպական երկրների փորձը ցույց է տալիս, որ այս մեխանիզմը շատ արդյունավետ է։ Եկեք աջակցենք գաղափարին :)

Հարթակի հիմնական պայմանները

Առաջարկները պետք է լինեն՝

  • հանրօգուտ գաղափարներ և ոչ թե անձնական շահ հետապնդող,
  • ամբողջական և չպահանջեն շարունակական ծախսեր, քան պահպանման ծախսերն են,
  • ներկայացված կիրթ և գրագետ հայերենով,
  • այլ անձանց իրավունքները չոտնահարող,
  • իրականանալի և իրագործելի:

Յուրաքանչյուր առաջարկի իրականացման բյուջեն չպետք է գերազանցի 30 000 000 (երեսուն միլիոն) ՀՀ դրամը: 

Ամբողջական տեղեկությանը ծանոթացե՛ք Հարթակի պայմաններ բաժնում:

Այլ առաջարկներ

no image
Կանգառներում և այլ հասարակական վայրերում աղբամանների ավելացում

12-07-2019

ԷԴԳԱՐ ԶԱՏԻԿՅԱՆ

Երևանի մաքրության հարցը մնում է ամենաքննարկվողը մեր քաղաքում։ Բացի նրանից որ Սանիթեքը թերանում է թե աղբահանության և թե սանմաքրման հարցում կա նաև մեկ այլ խնդիր։

Երևանի բազմաթիվ կանգառներում, փողոցներում և այլ հասարակական վայրերում աղբամանները բացակայում են։ Մենք մեր հոգեբանության և բնավորության մեջ դեռ չենք ձևավորել աղբը պահել ուրիշ տեղ գցելու մշակույթը և շատ հաճախ նետում ենք գետնին, բայց և աղբամանների առկայության դեպքում շատ ու շատ քաղաքացիներ կնետեն իրենց աղբը այդտեղ։ Ամենատարածված աղբը եր կարելի է տեսնել կանգառներում դրանք ծխախոտի մնացորդներն են (բիչոկները) որոնք նետում են ծառերի, խոտերի մեջ գետնին։ Ճիշտ է գիշերները սանմաքրման աշխատակիցները հավաքում են դրանք։ Շատ հաճախ էլ այդ նույն բիչոկները մնում են հողի մեջ, կամ քամու միջոցով տարածվում քաղաքով մեկ։ 

Համացանցում չկարողացա գտնել մեկ աղբամանի արժեքը բայց կարելի է հաշվարկել մինչև 20,000֏ սահմաներում։ 

Մի քանի կանգառներ որոնք կարող եմ նշել` Ազատության պողոտայի (Ռայկոմ) երկու կանգառներում, դեպի Հաղթանակի զբոսագի ճանապարհի կանգառներում, Տիգրան Մեծի պողոտայի վրա Ռոսիյա Մոլի դիմացի մայթի կանգառում, Խանջյան փողոցի վրա Մանկավարժական Համալսարանի կանգառներում։

Մեկնաբանաություններում կարող եք գրել մնացած տեղերի մասին։

Տեսնել բոլորը