Հեծանիվները հանրային տրանսպորտով տեղափոխող հարմարանք

Տրանսպորտ

12-07-2019

Ա. ԳԱԲՈՅԱՆ

Առաջարկներ՝ 1

Քվեարկողներ

Առաջարկ

Շատ քաղաքացիներ խուսափում են հեծանվով երթևեկելուց, Երևանի անհարթ լանշավդի պատճառով։
Օրինակ Ավանում կամ Նորքում բնակվողը հանգիստ կարող է հեծանվով գալ կենտրոն գործի, բայց բարձրանալու բարդության պատճառով դա չի անում։
 

Լուծում

Առաջարկում եմ ձեռք բերել հարմարանքներ, որոնք կպցնում են ավտոբուսների ու տրոյելբուսների դիմացի մասում ու թույլ են տալիս տեղափոխել մինչև 3 հեծանիվ։ 
Հեծանվի տեղադրումը վարկյանների խնդիր է, տեղադրված հեծանիվն էլ միշտ վարորդի տեսադաշտում է։

Հետևյալ կայքում կարող եք գտնել այդ հարմարանքների տեխնիկական նկարագրությունն ու գները։
https://www.sportworks.com/product/apex-3

Հարմարանքները կարելի է տեղադրել հիմիկվանից, իսկ տրանսպորտային համակարգը փոխելուց հետո պարզապես տեղափոխել նոր ավտոբուսների վրա։

Քվեարկության արդյունքում ձևավորվում է թոփ առաջարկների ցանկը:

Ձեր կարծիք չափազանց կարևոր է

Մուտք գործեք հարթակ քննարկումներին մասնակցելու և քվեարկելու համար:
ՄԱ
ՄԻՆԱՍ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ

08-06-2019 02:43:51

Լավ միտք ա, բայց փաթեթի մեջ պետք ա նաև մտցնել ավտոբուսի վարորդների կուրսեր, որ սրան սովորել և լինեն բարեհամբույր, պաուզաներ անեն կանգառում, որ մարդ հասցնի հանի հեծանիվը։

Շատ հաճախ վարորդները դեռ մարդկանց չեն համբերում որ իջնի, իսկ քանի կանգառում չեն կանգնում !!! Դրանից սկսենք դեռ․ Հարցնում եմ վարորդին, «կանգառ ա, ինչու չեք կանգնում», կոպտում ա ի պատասխան․ «մարդ չկա կանգառում, ինչի կանգնեմ??» -Դե գնա ու բացատրի, որ եթե կանգնես կտեսնես որ մարդ կար իրականում։ Իսկ եթե չկա միևնույնն է պետք է կանգնել, կանոնն է այդպիսին։

Վերապրելու տնտեսելու սկզբունքով ապրելուց որ դուրս գան, լավ կլինի․․․

ԱՐՏԱԿ ԳԱԲՈՅԱՆ

07-23-2019 20:52:39

https://www.youtube.com/watch?v=F2KIDh7ZDFs

Էլի տեսանյութ

ԱՄ
ԱՐՍԵՆ ՄԱԿԱՐՅԱՆ

07-16-2019 21:02:02

Շատ լավ միտքա

Հարթակի հիմնական պայմանները

Առաջարկները պետք է լինեն՝

  • հանրօգուտ գաղափարներ և ոչ թե անձնական շահ հետապնդող,
  • ամբողջական և չպահանջեն շարունակական ծախսեր, քան պահպանման ծախսերն են,
  • ներկայացված կիրթ և գրագետ հայերենով,
  • այլ անձանց իրավունքները չոտնահարող,
  • իրականանալի և իրագործելի:

Յուրաքանչյուր առաջարկի իրականացման բյուջեն չպետք է գերազանցի 30 000 000 (երեսուն միլիոն) ՀՀ դրամը: 

Ամբողջական տեղեկությանը ծանոթացե՛ք Հարթակի պայմաններ բաժնում:

Այլ առաջարկներ

suggest image
Արևային տաղավար

29-09-2019

ՎԱՐՈՒԺԱՆ ԿՈՉԿՈՅԱՆ

Խնդիրները հետևյալն են․

> Աշխարհը և հատկապես Հայաստանը ինդուստրիալիզացիայի և անկանոն ուրբանիզացիայի արդյունքում աղտոտում է շրջակա միջավայրը և անխնա օգտագործում չվերականգնվող բնական ռեսուրսները։
> Ալեքսանդր Թամանյանի՝ 20րդ դարի առաջադեմ քաղաքաշինական տենդենցներով նախագծած այգի-քաղաք Երևանը հետզհետե վերածվում է ավտոտնակ-քաղաք կամ ասֆալտ-սրճարան-քաղաքի։
> Վերոհիշյալ խնդիրների արդյունքում՝ թթվածնից, հանրային պասիվ և ակտիվ բնույթի՝ «հանրային շահ» հանդիսացող վայրերի պակաս ունեցող Երևանի բնակիչների քաղաքային կյանքը տխուր է անցնում՝ բառի ուղիղ և փոխաբերական իմաստներով։


Ներկայիս գիտությունը և ճարտարապետությունը շատ հնարներ ունեն այդ խնդրի լուծման համար։ Փորձ է արվել այդ երկուսը համատեղել՝ «Արևային տաղավարի» միջոցով, որը միտված է մարդկանց իրազեկելու, թե ինչ է իրենից ներկայացնում կայուն զարգացումը, ինչպես օգտվել կայուն զարգացումն ապահովող սարքերից և ինչպես հաճույք ստանալ քաղաքային միջավայրում։

suggest image
«ԵՐԵՎԱՆ» տուֆակերտ հուշաքարի տարածքի վերակառուցման նախագիծ

13-08-2019

ԴԱՎԻԹ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

Երևան- Սևան M4 մայրուղու «ԵՐԵՎԱՆ» տուֆակերտ հուշաքարի տարածքի վերակառուցման նախագիծ:

Երևան–Սևան մայրուղու վրա Կոտայքի մարզի տարածքում գտնվող տուֆակերտ «ԵՐԵՎԱՆ»  հուշաքարը Երևան քաղաքի այցեքարտն էր ժամանակին և Երևանի զբոսաշրջային գրքույկների առաջին էջերում զետեղվում էր այս խորհրդանշի լուսանկարը։

Առանձնահատուկն այն էր, որ զբոսաշրջիկները նախընտրում էին այս հուշարձանի մոտ նկարվել, «հաստատելու» համար Հայաստան կամ Երևան իրենց այցելությունը, քանի որ «Երևան» գրվածքը բազմալեզու է:  Գրվածքով այլ հավաքական հուշարձան-խորհրդանիշ իրականում չկա:

Ներկայումս այս հուշարձանի շրջակա տարածքը, մեղմ ասած, շատ անմխիար վիճակում է։ Համացանցում անգամ մեկ լուսանկար որևէ անձի կողմից արված դժվար է գտնել:

Տարածքը, ռելյեֆը բավականին նմանացնում է Արցախի «Մենք ենք մեր սարերը» կամ, ժողովրդական լեզվով ասած՝ «տատն ու պապը» հուշարձանը և նորոգումից ու տարածքի բարեկարգումից հետո այս տարածքը կարող է նմանվել հենց «տատ ու պապին» և զբոսաշրջային օրինակելի ճամփեզրային վայր լինել՝ վայել 2800-ամյա մայրաքաղաքին: Շահառուները՝ ՀՀ ազգաբնակչությունը և հյուրերը: Վստահաբար, վերակառուցումից հետո Հուշարձանը կդառնա «պարտադիր» կանգառի և լուսանկարվելու տեղ:

Տեսնել բոլորը