«Էլեկտրոնային դիմում»

Կանաչ քաղաք և բարեկարգում

05-09-2019

ՏՍ

Տ. ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Առաջարկներ՝ 2

Քվեարկողներ

Առաջարկ

Քաղաքում ապրող յուրաքանչյուր քաղաքացի բախվում է տարատեսակ ենթակառուցվածքային և այլ խնդիրների, ինչպիսիք են շենքերի ճաքերը, ընկած ծառերը, աղբը, քայքայված խողովակները,  վանդալիզմի հետևանքները, վնասված նստարանները և այլն։   

Սովորաբար նման անսարքությունները տեղի են ունենում ամենաանհարմար պահին, երբ քաղաքացին շտապում է աշխատանքի և չի կարողում կամ պարզապես չգիտի ուր զանգել և տեղեկացնել անսարքության մասին  կամ պարզապես չունի բավարար ժամանակ հեռախոսով բացատրելու, թե որտեղ և ինչ է պատահել։

Լուծում

Քաղաքացին ներբեռնում է Electronic Appeals ծրագիրն իր հեռախոսի ծրագրային համակարգի մեջ և պարզապես լուսանկարում է անսարքությունը աշխատանքի գնալիս՝ առանց ավելորդ ժամանակ ծախսելու։ Ծրագիրն ավտոմատ կերպով փոխանցում է լուսանկարը քաղաքում գտնվող պատասխանատու անձին՝ նշելով GPS կոորդինատները։

Համակարգչային ծրագիրը հաշվարկում է հաղորդակցման վարկանիշը։ Օրինակ, եթե ընկած ծառը լուսանկարված է 10 տարբեր մարդկանց կողմից 30 րոպեի ընթացքում, ապա այս խանգարումը պետք է ստանա հնարավորինս արագ լուծում։

Եթե քանդված ծեփը նկարված է երկու հոգու կողմից մեկ շաբաթվա ընթացքում, ապա այս անհարմարությունը առաջնահերթ չէ։

Քաղաքի պատասխանատու ծառայողը որոշում է կայացնում և միջոցներ է ձեռնարկում խնդրի լուծման համար։ Եթե քաղաքացին գրանցված է համակարգում, ապա նա պաշտոնական արձագանք է ստանում խնդրի լուծման և վերացման վերաբերյալ։ Սա բարձրացնում է քաղաքացիական ինքնագնահատականը և ցույց տալիս՝ ինչպես է սա անդրադառնում քաղաքային կյանքին՝ դարձնելով այն ավելի լավը։

Քվեարկության արդյունքում ձևավորվում է թոփ առաջարկների ցանկը:

Ձեր կարծիք չափազանց կարևոր է

Մուտք գործեք հարթակ քննարկումներին մասնակցելու և քվեարկելու համար:
ԳԱ
ԳԱԳԻԿ ԱՅՎԱԶՅԱՆ

09-28-2019 11:15:38

շատ լավ գաղափար է

 

ԼՀ
ԼԻԼԻԹ ՀԱԿՈԲՅԱՆ

09-26-2019 17:25:59

Լավ գաղափար է: Կարծում եմ այդ ծրագիրը կարելի է զարգացնել և թույլ տալ քաղաքացուն, ցանկության դեպքում, ընրելով անցնել համապատասխան էջ և ուղղորդել իր հաղորդագրությունը իր մեկնաբանությամբ պատասխանատու մարմնին

ԱՐՄԵՆ ԴԱՎԹՅԱՆ

09-19-2019 09:51:43

Հետաքրքիր է

ՆԱԻՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

09-15-2019 14:13:46

Նման բջջային հավելված և կայք արդեն գոյություն ունի՝

https://bugs.city/hy

Հարթակի հիմնական պայմանները

Առաջարկները պետք է լինեն՝

  • հանրօգուտ գաղափարներ և ոչ թե անձնական շահ հետապնդող,
  • ամբողջական և չպահանջեն շարունակական ծախսեր, քան պահպանման ծախսերն են,
  • ներկայացված կիրթ և գրագետ հայերենով,
  • այլ անձանց իրավունքները չոտնահարող,
  • իրականանալի և իրագործելի:

Յուրաքանչյուր առաջարկի իրականացման բյուջեն չպետք է գերազանցի 30 000 000 (երեսուն միլիոն) ՀՀ դրամը: 

Ամբողջական տեղեկությանը ծանոթացե՛ք Հարթակի պայմաններ բաժնում:

Այլ առաջարկներ

no image
Բոլորին հարմար

02-10-2019

ՆԱՐԻՆԵ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ

Տիգրան Մեծ 53 հասցեում առաջիկայում շահագործման կհանձնվի Մանկական ներառական զարգացման կենտրոն, որտեղ հաշմանդամություն  ունեցող և հաշմանդամություն  չունեցող 2-6 տարեկան երեխաները միասին ժամանակ կանցկացնեն՝ կոտրելով բոլոր կարծրատիպերը։

Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ Երևանում դեռևս չկա ներառական մանկական զարգացման կենտրոն (գործող ներառական մանկապարտեզներում խնդիրներ ունեցող երեխաների և խնդիրներ չունեցող երեխաների խմբերը հստակ առանձնացված են)՝ չափազանց կարևորում ենք նման մոդելով զարգացման կենտրոնի առկայությունը։ Խնդիրներ ունեցող ու չունեցող երեխաները լինելու են միևնույն խմբում՝ ձևավորելով առողջ ներառական միջավայր, նպաստելով երեխաների ճիշտ հոգեբանական ինտեգրմանը, իրազեկմանը և ճանապարհ հարթելով երեխաներին ինտեգրվել ներառական դպրոցում ՝ հեշտությամբ և հոգեբանորեն ավելի պատրաստ։ 

Զարգացման կենտրոնում հաշմանդամություն ունեցող երեխաները անհրաժեշտության դեպքում կստանան նաև վերականգնողական թերապիաներ՝ ֆիզեոթերապիա, էրգոթերապիա, լոգոպեդի և հոգեբանի ծառայություն: 

Առաջարկում ենք նախատեսված բյուջեի սահմաններում տրամադրել  ներառական զարգացման կենտրոնի 6 սենյակի  սարքավորումներ, ինչպես նաև գնդակներ, ծեփամածիկներ, կավ, կինետիկ ավազ և զարգացնող տարբեր խաղեր։ 

Համապատասխան սարքավորումներով ու հատուկ խաղերով հագեցվածությունը կնպաստի ներառական զարգացման կենտրոնի նպատակի իրագործմանը՝ օգնելով ապահովել  բոլոր երեխաների համաչափ զարգացումը։ 

suggest image
Մատչելիության ինքնագնահատման համակարգ

18-09-2019

ՄՈՒՇԵՂ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ

Թեև հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար միջավայրի մատչելիության պարտադիր լինելն ամրագրված է օրենքով շուրջ 30 տարի, մշակված են բազմաթիվ իրավական ակտեր, սակայն այն դեռ խորթ է տնտեսվարող սուբյեկտների և հանրությանն այլ ծառայություններ մատուցողների համար։ Մատչելիության պահանջը հաճախ արժանանում է հակազդեցության ցածր իրազեկվածության և որոշ պայմանների անհնարին թվալու պատճառով։ Բարեկարգման շրջանակներում մատչելիության ապահովմանն ուղղված քայլերն էլ հաճախ անարդյունավետ են, քանի որ լայն շրջանակների համար հասանելի չէ մատչելիության շինարարական նորմերի վերաբերյալ տեղեկություններ, այդ թվում՝ ոչ մասնագիտական լեզվով։ 

Ծրագրային առաջարկի նպատակը Երևանում հանրությանը մատուցվող ծառայությունների մատչելիության և հաշմանդամության առումով զգայունության ապահովումն է։ Ծրագրի խնդիրներն են՝

  • ծառայությունների մատչելիության ապահովմանն աջակցելը, 
  • ծառայություն մատուցող ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց՝ ծառայությունների մատչելիության վերաբերյալ իրազեկվածության բարձրացումը,
  • մատչելի ծառայություններ մատուցողների խրախուսումը։ 

Ծրագրի արդյունքում կարող է ակնկալվել յուրաքանչյուր տարում ծառայություն մատուցող շուրջ 2000 անձի մասնակցություն գնահատման գործին։

Տեսնել բոլորը