Ավելի շատ ծառ մեր սիրելի քաղաքում

Բնապահպանություն

26-07-2019

ՄԱ

Մ. ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ

Առաջարկներ՝ 1

Քվեարկողներ

Առաջարկ

Ինչպես աշխարհի շատ քաղաքներ, մեր քաղաքը նույնպես այդքան էլ հարուստ չէ կանաչ տարածքներով, որի պատճառով մեր քաղաքի օդի որակը ընկնում է: Այս շատ կարևոր հարցի լուծման համար Բեռլինում և մի շարք այլ քաղաքներում ներդրվել է հետևյալ գաղափարը, որը հիանալի լուծում կարող է լինել մեր քաղաքի համար: Այսպիսով, նախագծվել է մի ֆունկցիոնալ ծառ, որը արտաքինից, կարծես թե, նման է էլեկտրոնային վահանակի, որը ծածկված է հաստ, կանաչ մակերեսով, օդը մաքրում է փոշուց և այլ աղտոտիչներից: Այս ամենի ամենագրավիչ կողմն այն է, որ մեկ այսպիսի ծառը կատարում է է 275 իրական ծառի ֆունկցիա՝ զբաղեցնելով 99%-ով ավելի քիչ տարածք և արժենալով ընդամենը այդ ծախսի 5%-ը:

https://greencitysolutions.de/en/

Լուծում

Քաղաքի մի քանի հատվածներում, որտեղ ունենք սակավաթիվ ծառեր, տեղադրել նմանատիպ մեկ ծառ, որպեսզի ունենանք մեր երազանքների մաքուր օդը մեր սիրելի քաղաքում:

Քվեարկության արդյունքում ձևավորվում է թոփ առաջարկների ցանկը:

Ձեր կարծիք չափազանց կարևոր է

Մուտք գործեք հարթակ քննարկումներին մասնակցելու և քվեարկելու համար:
ԽԱ
ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱՐՄԵՆՅԱՆ

09-14-2019 03:54:01

Այդ հաշվարկների աղբյուրը չէիք՞ նշի՝ որքան մակերեսն է համարժեք քանի ծառի և ինչ տեսակի

ԳԱ
ԳԵՎՈՐԳ ԱՖՅԱՆ

09-02-2019 17:36:59

լավ կլիներ այդպիսի նստարան-ծառերը առաջնային տեղադրվեին Հյուսիսային պողոտայում

Հարթակի հիմնական պայմանները

Առաջարկները պետք է լինեն՝

  • հանրօգուտ գաղափարներ և ոչ թե անձնական շահ հետապնդող,
  • ամբողջական և չպահանջեն շարունակական ծախսեր, քան պահպանման ծախսերն են,
  • ներկայացված կիրթ և գրագետ հայերենով,
  • այլ անձանց իրավունքները չոտնահարող,
  • իրականանալի և իրագործելի:

Յուրաքանչյուր առաջարկի իրականացման բյուջեն չպետք է գերազանցի 30 000 000 (երեսուն միլիոն) ՀՀ դրամը: 

Ամբողջական տեղեկությանը ծանոթացե՛ք Հարթակի պայմաններ բաժնում:

Այլ առաջարկներ

no image
Հետիոտնային անցման սմարթ լուսավորման համակարգ

26-07-2019

ԳՐԻԳՈՐ ԲԱԲԱՅԱՆ

Ցավոք սրտի մեր մայրաքաղաք Երևանում անչափ շատ են դարձել վրաերթները: Հազվադեպ չեն նաև վրաերթների դեպքերը հենց հետոտնային անցման վրա, որոնց գերակշռող մասը տեղի է ունենում օրվա մութ ժամերին կամ երեկոյան մթնշաղին՝ երբ բնական լուսավորությունը բավարար չէ, իսկ մեքենայի լույսերը բավարար կերպով չեն լուսավորում: Քիչ չեն դեպքերը, երբ վարորդները տառապում են հավկուրությամբ, որը նույնպես դժվարեցնում է ժամանակին հատկանշել փողոցը անցնող հետիոտնին: Տեսանելիությունը բավարար չէ է նաև մառախլապատ եղանակների և անձրևային եղանակի ժամանակ: Բացի այդ, շատ հաճախ քաղաքում լուսավորությունը անջատվում է գիշերային ժամերին՝ էլեկտրոէներգիային խնայման նպատակով: Թվարկած բոլոր հանգամանքները ցավոք երբեմն հանգեցնում են վրաերթերի: 

Առաջարկում ենք հետիոտնաին անցումների մոտ տեղադրել հավելյար լուսավորության սմարթ համակարգ՝ հետիոտնին ժամանակին հատկանշելու նպատակով: Առաջարկվող համակարգը համալրված կլինի լուսադիոդային լուսավորման մատրիցայով, մարտկոցով և արևային վահանակով: Օրվա լուսավոր ժամերին համակարգը կարող է լիցքավորվել արևային էներգիայով, իսկ մութ ժամերին ապահովվել լուսավորություն հետոտնային անցումների վրա: Առաջարկվող համակարգը թույլ կտա զգալիորեն քչացնել վրաերթների քանակը:

Նշված համակարգը առավել արդյունավետ կարող է գործել հատկապես չկարգավորվող հետիոտնային անցումներում: Այդպիսի անցումների մոտ, չթույլատրված մասում շատ հաճախ կայանում են մեքենաներ, ինչը խանգարում է ժամանակին նկատել հետիոտնին, որը պատրաստվում է հատել փողոցը: Ու քանի որ համակարգը ավտոմատ կերպով միացնում է լուսավորությունը, ապա վարորդի կողմից անգամ հետիոտնին չտեսնելու դեպքում էլ լույսային ազդանշանը կարող է օգնել ժամանակին հետիոտնին նկատելու համար: Համակարգը իր մեջ կներառի նաև հետոտնային անցման նշանը համալրված կարմիր լուսադիոդային շրջանակով, որը կսկսի թարթել հետիոտնային անցման վրա մարդու առկայության դեպքում՝ հավելյար կերպով վարորդի ուշադրությունը գրավելու նպատակով:

Նախագծի լուծման համար ներկայացված գումարը կբավականացնի պատրաստել և տեղադրել նկարագրված համակարգի երկու օրինակ քաղաքում տեղակայված որևէ հետիոտնաին անցումների վրա: Նշվածը թույլ կտա որոշ ժամանակ շահագործելով գնահատել նրա արդունավետությունը և հետևություններ անել հետագա զարգացման ու փոփոխությունների անհրաժեշտության համար:

Տեսնել բոլորը